czwartek, 7 sierpnia 2014

A tęcze płoną- taki mamy teraz klimat!

No i stało się. Niech się chowa poseł Biedroneczka czy poseł Grodzka. Prawdziwie wojujący gender mamy na ulicy. Dość już dyskryminacji, teraz albo będziesz ... LGBT......... albo w ryja i z dyńki!

Zaczynam bać się spacerować po Krakowskim, bo jak się okazuje można dostać z liścia od drag queen albo transa, za krzywe spojrzenie. I to nie jest przestępstwo, wykroczenie, ani nawet naruszenie mojej nietykalności cielesnej. To obrona przed dyskryminacją.
Ja bardzo przepraszam znajomych gejów. Chłopaki i dziewczyny, szanuję Was i nie mam nic przeciwko. Tak samo ja chciałbym, żeby uszanowano moją heteryczność i wisielcze poczucie humoru. I bić po mordzie się nie pozwolę! Oddam, jak nic! Nawet jak facet będzie na szpilkach i w miniówie.
A najmniej zabawne jest to, że pana Rafała czy jak tam ma na imię wszystkie telewizje zapraszają na antenę. Ja wiem że sezon ogórkowy i każdy temat dobry, a zestawienie sztywniaka z prawicy z drag queen, aż się prosi o czas antenowy.  Tyle, że  propagowanie takich zachowań jest nieetyczne, durnowate i szkodzi nie tylko pisowatym posłom, ale również zwykłym homoseksualistom, którzy żyją wśród nas i starają się żyć normalnie. Za to zapewnia niedowartościowanym i skrzywionym indywiduom świetną rozrywkę i możliwość "medialnego" zaistnienia.
Z drugiej strony. Przepraszam wszystkie Kobiety a szczególnie Tą, której winienem najwyższy szacunek, za redaktorów, dziennikarzy i pismaków, którzy z uporem maniaków mówią do faceta przebranego w sukienkę per "pani".  To zachowanie idiotyczne i żenujące. A tęcza na placu w Warszawie znowu spłonęła. Taki mamy teraz klimat.  Chociaż niejasne przeczucie mówi mi, że to Zawisza.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz