piątek, 2 listopada 2012

Dlaczego adwokaci nie chcą wspólnego samorządu z radcami

Bardzo ciekawe przemyślenia prezesa Naczelnej Rady Adwokackiej : Dlaczego adwokaci nie chcą wspólnego samorządu z radcami | rp.pl z którymi w większości się zgadzam, aczkolwiek nie do końca mnie dotyczą. Z ciekawością będę obserwował więc dalszy bieg wypadków. Chociażby przez wzgląd na moich przyjaciół i znajomych.
Z drugiej strony, tyle się pisze o rywalizacji adwokatów i radców prawnych oraz próbach zrównania ich uprawnień, że pozostaje mi skwitować to jedynie obrazkiem, który widziałem naocznie w budynku przylegającym do sądu rejonowego w pewnym zacnym mieście:


Zdjęcie kiepskiej jakości co prawda, ale użyłem swojego telefonu żeby uwiecznić to kuriozum i przyznaję, że ręce nieco mi się trzęsły ze śmiechu. Pewien Pan Adwokat dodatkowo powiedział mi, że ichniejsza Okręgowa Rada Adwokacka miała pretensje do niego i jego kolegów, że nie zareagowali na takie coś. A takie "coś" wisi sobie w najlepsze i świadczy o marnej znajomości prawa pana radcy i jego dość liberalnym podejściu do etyki zawodowej. Jak widać w owym mieście radcy prawni  uprzedzają bieg wypadków.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz